Verhuizing - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu Verhuizing - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu

Verhuizing

Door: suna huls

Blijf op de hoogte en volg Suna

27 Januari 2013 | Verenigde Staten, Roseburg

Sommige van jullie weten het al, maar ik heb van gastgezin verandert. Het ging niet zo goed met mij en Melanie er was totaal geen klik tussen ons, dus daarom hebben papa, mama en ik besloten om toch maar van gastgezin te veranderen. Er waren natuurlijk wel meer redenen om van gastgezin te veranderen, maar dit was toch wel het grootste probleem. Naar mijn gevoel had ik dit eigenlijk veel eerder moeten doen, maar ik was iets te verlegen en te bang om wat te zeggen. Ik wilde zo graag op mijn oude school blijven, omdat deze school echt geweldig is het voelt als 1 grote family.

Vandaag, zaterdag 26 januari, ben ik bij mijn nieuwe gastgezin ingetrokken. Het is hier helemaal geweldig: het huis is schoon, ik heb een klik met mijn hostdad en mijn hostmom, ik ben nooit meer alleen in de weekenden en ze hebben het geld om mij Oregon te laten zien :). Mijn hostdad heet Rob Miller en hij is een jager, heel leuk hij heeft allemaal opgezette hertenkoppen in de woonkamer die hij zelf heeft geschoten. Hij heeft zijn eigen houthakkerij en hij is een echt natuurmens. Mijn hostmom heet Linda Miller en zij is al met pensioen, maar ze was een lerares. Soms is ze een vervanger als een leraar ziek is ofzo. Zij heeft een hele grappige hobby ze vind het namelijk leuk om kazen te maken, nou dan zit je bij mij wel goed :). Ze hebben ook een paard Harley en een muilezel Red, ze zijn al wat ouder ik kan ze dus niet berijden. Volgende week ga ik waarschijnlijk eindelijk een keer naar de Coast (de kust van Oregon) dat schijnt heel speciaal te zijn. Ik had ze verteld over het walvissen kijken en dat vonden ze een goed idee :). Ik heb nu eindelijk de mogelijkheid om dingen te gaan doen en de omgeving te zien, ik ben daar echt heel blij mee :). Ik ga gelukkig nog steeds naar de zelfde school, maar ik kan nu wel lekker met de school bus naar school :).

Dit is mijn nieuwe adres.
Rob en Linda Miller
446 Mulberry lane
Roseburg, Or 97471
USA

  • 27 Januari 2013 - 07:23

    Cassedey Staal:

    Hey lieve Suun! :)

    Ik ben blij dat het nu wat beter met je gaat. Goed van je dat je het tóch hebt gezegd!
    Dikke knuffel vanuit Winter Wonderland,

    Cassedey♥

  • 27 Januari 2013 - 10:59

    Marcel, Yvonne En Ayla:

    Super voor je Suna, dat je het hier zo super naar je zin hebt en dat je ook nog steeds bij je eigen vriendinnen op school kunt zijn. Veel plezier daar!

    Groetjes Yvonne, Marcel & Ayla

  • 27 Januari 2013 - 12:30

    Demi Marissen:

    Yesh suna. Have fun en ben super blij voor je. En foto's maken he? :)
    Veel plezier meid. <3

  • 27 Januari 2013 - 13:25

    Rosita:

    Hey suna, fijn dat je het nu beter naar de zin hebt. Geniet ervan. Ik kijk uit naar je volgende reisverslag. Rosita

  • 27 Januari 2013 - 19:51

    Suna Huls:

    Bedankt allemaal :) het gaat weer helemaal goed met mij.

  • 29 Januari 2013 - 12:49

    K.huls:

    wij zijn bijzonder blij voor jou met het mooie plekje.
    Geniet er van

    opa en oma

  • 30 Januari 2013 - 10:47

    Stella:

    Hoi Suna,

    Ziet er mooi uit! Wellicht dat je in de buurt kunt paardrijden? Was wel geweldig voor je, dat paardrijden, op je vorige plek. Misschien kun je dit nog ergens voor jezelf regelen vanuit deze nieuwe plek.
    Veel plezier daar!
    Groetjes, Stella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Roseburg

Een reis naar Roseburg in Oregon

Ik ga 10 maanden naar Amerika :) :)

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Weer thuis

09 Juni 2013

Crater lake and more

05 Juni 2013

Graduation

23 Mei 2013

Turkey hunting

14 Mei 2013

Prom
Suna

Welkom op mijn waarbenjij.nu pagina Hier hou ik de komende 10 maanden mijn gebeurtenissen in Amerika bij. Hier kun je alles lezen wat ik doe en wat ik allemaal mee maak. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn verslagen lezen. groetjes Suna.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 754
Totaal aantal bezoekers 15112

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 22 Juni 2013

Een reis naar Roseburg in Oregon

Landen bezocht: