Graduation - Reisverslag uit Tetherow, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu Graduation - Reisverslag uit Tetherow, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu

Graduation

Blijf op de hoogte en volg Suna

05 Juni 2013 | Verenigde Staten, Tetherow

Zaterdag 1 juni was het dan eindelijk zo ver, Graduation! Graduation begon om 1 uur bij het theater gebouw van
UCC, maar wij moesten er om 12:15 zijn omdat we foto's moesten maken en ons moesten voorbereiden. UCC is een college hier vlakbij en zij hebben een theater met muziek en licht installatie, dat is wel handig om te hebben. Ik was zo blij dat het binnen was want het was zo heet buiten. We hadden echt geluk met het weer het was prachtig, de week ervoor hadden we namelijk een storm. Wij namen Megan mee, Megan kwam in januari op school en is nu één van mijn beste vriendinnen. Megan was verantwoordelijk voor alle mooie foto's en video's. Na de fotosessie moesten we ons verzamel in een ander gebouw en in 2 gelijke rijen gaan staan. Iedereen had een partner waar hij/zij samen mee naar binnen zouden lopen. Na een tijdje was het tijd om naar het theater te lopen.

Bij het theater aan gekomen moest 1 groep naar links en de andere naar rechts. Toen de 2 groepen klaar stonden ging 1 van de linker groep en 1 van de rechter naar binnen en als de persoon voor je halverwege was vertelde een leraar dat het jou buurt was om naar het podium te lopen. Alle stoelen voor ons stonden op het podium en de vrienden en familie zaten in de zaal. Je liep naar het midden van het podium waar jou partner ook heen ging en liep toen samen met hem/haar naar je aangewezen plek. Ik was de laatste dus ik zat in de laatste rij, iedereen zat gehusseld alleen de eerste rij was voor de top 10 leerlingen. De top 10 leerlingen kreeg een speciale trofee.

We begonnen met het begroeten van de vlag, ik ken dat helaas niet uit mijn hoofd dus ik stond er maar een beetje. Onze directeur gaf de eerste speech gevolgd door twee leerlingen, zij waren in de top 10. Na de speeches was het tijd voor een uitvoering, twee leerlingen gingen het liedje "my heart will go on" spelen op een piano en fluit. Het was prachtig. Daarna werden de trofeeën voor de top 10 leerlingen uitgedeeld. Na lang wachten was het eindelijk tijd om de diploma's uit te reiken. Dat was één van de beste momenten van mijn tijd in Amerika. Één voor één werden onze namen geroepen en kregen we onze diploma. Nadat iedereen zijn diploma gekregen had en officieel geslaagd was kondigde onze directeur de klas van 2013 aan en dat was het moment dat iedereen zijn cap (het hoedje) in de lucht gooide. Dit was het einde van onze graduation, rij voor rij liepen we podium af naar buiten, natuurlijk met een heleboel applaus en gejuich. Ik was zo blij en trots. Natuurlijk direct foto's maken en iedereen feliciteren. Toen was het tijd om naar huis te gaan, het was echt een top dag. Graduation duurde niet langer dan een uur dus het viel heel erg mee. Het was zo heet dat we besloten een ijsje te halen bij Wendy's, zij hebben super goed ijs. Megan ging met ons mee naar huis want om 4 uur hadden we een BBQ van Courtney. Toen we thuis waren kon Megan haar ogen niet van de eland aan de muur af houden, ze vond het helemaal geweldig.

Courtney's BBQ was niet heel erg bijzonder, maar het eten dat haar oma gemaakt had was echt geweldig. Er was aardappelsalade, bonensoep, chips, hamburgers, hotdogs, koude pastasalade en natuurlijk een grote taart. We hadden ontzetten veel plezier mijn lach spieren waren goed getraind die dag. Ook heb ik Courtney's vader voor het eerst ontmoet, aardige kerel. Dit was de eerste keer dat Courtney haar vader in 6 jaar zag, ze was zo blij hem te zien. Het was dus een geslaagde dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tetherow

Een reis naar Roseburg in Oregon

Ik ga 10 maanden naar Amerika :) :)

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Weer thuis

09 Juni 2013

Crater lake and more

05 Juni 2013

Graduation

23 Mei 2013

Turkey hunting

14 Mei 2013

Prom
Suna

Welkom op mijn waarbenjij.nu pagina Hier hou ik de komende 10 maanden mijn gebeurtenissen in Amerika bij. Hier kun je alles lezen wat ik doe en wat ik allemaal mee maak. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn verslagen lezen. groetjes Suna.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 15093

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 22 Juni 2013

Een reis naar Roseburg in Oregon

Landen bezocht: