Eugene and Christmas tree hunting - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu Eugene and Christmas tree hunting - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu

Eugene and Christmas tree hunting

Door: suna huls

Blijf op de hoogte en volg Suna

10 December 2012 | Verenigde Staten, Roseburg

Dit weekend was een druk weekend, zaterdag winkelen in Eugene en zondag gingen we Christmas tree hunting (kerstbomen jacht)

Zaterdag winkelen in Eugene.
Zaterdag gingen Melanie en ik winkelen voor Kerstmis in Eugene, dat was super gezellig. We zijn naar twee malls geweest, een mall is een groot overdekt winkelcentrum, ze hebben daar alles bioscoop, heel veel winkels natuurlijk, speelhallen enz. Bij de tweede mall kwamen we bij een winkel waar ze allerlei jagers spullen verkopen, heel veel geweren, vishengels en pijl en bogen. We zijn ook naar build-a-bear geweest, daar kies je een beer of een andere knuffel uit, die laat je dan vullen met watten en dan stop je er een hartje in ( om het leven te geven (: ) vervolgens zoek je kleren voor je beer/knuffel uit en als laatste maak je een geboortecertificaat. Ik heb er ook een gemaakt en zijn naam is Tony :). In elke mall hebben ze ook een kerstman daar kun je dan mee op de foto, dat hebben we natuurlijk ook gedaan. Ik heb hele mooie dingen gekocht voor Kerst.

Zondag Christmas tree hunting .
Om 9:00 moesten we klaar staan bij een winkel om vervolgens door te gaan naar de bergen om onze kerstboom op te halen. Het was een kleine 2 uur rijden, na anderhalf uur kwamen we op kleine bergweggetjes te rijden en na tien minuten zagen we de eerste sneeuw. Het was wel dood eng, we zaten in een pick-up met zomerbanden die vaak weggleed omdat er veel sneeuw op de weg lag, maar alles ging goed. We kwamen op de plek waar we wel wat mooie kerstbomen zagen staan, we stapten uit de auto en zochten onze boom. Natuurlijk moest er eerst even met de sneeuw gespeeld worden XD. Ik had een mooie boom gevonden (niet te groot) die Mark en ik gingen omzagen, Jaaaa ik mocht hem zelf omzagen. Nadat iedereen een kerstboom had uitgezocht gingen we een kampvuur maken, we hadden marshmallows, chip en dip, brood en zelfgemaakt ijs (uit sneeuw). Het was echt super gezellig. Toen iedereen gegeten had gingen we weer terug naar huis, later gingen we nog naar de winkel om Kerstkaarten te maken en ja ik heb er ook een paar voor jullie ( als je er een wilt laat dan a.u.b. je adres achter :) :).

  • 10 December 2012 - 08:43

    Mama:

    Wat fijn dat je zo geniet (stiekum een beetje jaloers haha) De foto's zien er echt leuk uit.
    Geniet nog maar een poosje daar.
    Ook fijn dat je ons zo mist haha nou ik denk het niet.
    Maar gelukkig hebben we elke dag contact wat een uirvinding skype,facetime.
    Wij missen jou soms wel!
    Nou lieve Suna nog veel plezier en tot morgenvroeg.

    PS wil ook een kaartje haha
    Doe de groetjes aan Melanie en Mark
    en voor jou een dikke knuffel van ons

  • 10 December 2012 - 14:57

    Mannuela:

    gewoon en boom uit t bos haha....gaaf
    super al je foto's te zien. prachtig! groetjes Mannuela

  • 14 December 2012 - 09:07

    Eduard Botter:

    Hei Suna,
    Nou, je beleeft wel veel in het verre Amerika. Fijne kerstdagen en nog veel succes gewenst.

  • 25 December 2012 - 10:36

    Monique En Bob:

    Hi Suna,

    We vonden het hartstikke leuk om onze eerste kerstkaart uit Amerika te ontvangen. Bedankt voor jullie mooie kaart. Prachtige foto's van de tree hunting. Zo kunnen we mooi mee genieten van de geweldige omgeving daar.
    Merry X-mas voor jou, Melanie en Mark.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Roseburg

Een reis naar Roseburg in Oregon

Ik ga 10 maanden naar Amerika :) :)

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Weer thuis

09 Juni 2013

Crater lake and more

05 Juni 2013

Graduation

23 Mei 2013

Turkey hunting

14 Mei 2013

Prom
Suna

Welkom op mijn waarbenjij.nu pagina Hier hou ik de komende 10 maanden mijn gebeurtenissen in Amerika bij. Hier kun je alles lezen wat ik doe en wat ik allemaal mee maak. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn verslagen lezen. groetjes Suna.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 15114

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 22 Juni 2013

Een reis naar Roseburg in Oregon

Landen bezocht: