Thanksgiving and more - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu Thanksgiving and more - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu

Thanksgiving and more

Door: Suna Huls

Blijf op de hoogte en volg Suna

07 December 2012 | Verenigde Staten, Roseburg

Hey allemaal. Het gaat super goed met mij, hier is weer een verslagje.

Donderdag 22 november was het dan eindelijk zo ver, mijn eerste Thanksgiving. We vierden Thanksgiving bij vrienden van Mark en Melanie, we waren ongeveer met 20 mensen. Maar er zit een leuk verhaal achter.
Het was november en ik kreeg al mooi de Thanksgiving kriebels, ik vroeg aan Mark waar we Thanksgiving gingen vieren. Hij zei dat we uiteten konden gaan, het casino-restaurant waar ik eerder over verteld had. Mijn antwoord was direct "NEE!" Hij snapte er niks van en vroeg " Why not, smartypants." (waarom niet, smartypants). Ik zei dat ik graag een echt Thanksgiving dinner wou, met veel mensen, een echte kalkoen en heel veel ander lekker eten. Dat begreep Mark wel, maar hij wist niet zeker bij wie we dat konden doen. Hij belde heel wat verschillende mensen op om te vragen of we Thanksgiving bij hun konden vieren. Een dag later vertelde hij dat hij niemand kon vinden :(, iedereen ging al naar familie toe. Dat vond ik heel jammer. De dag daarna kwam Mark heel vrolijk binnen en zei "Hey smarypant, you know I am a genius right?" (Hey smartypants, je weet dat ik een genie ben he) hij had dus net een sms gekregen dat we Thanksgiving bij vrienden konden vieren :). Ik was echt super blij. Mark had gezegd dat ik graag een groot Thanksgiving dinner wou, daarom hadden ze heel veel mensen uitgenodigd. Ze hadden nog nooit zo'n groot Thanksgiving dinner gehad, dat was echt wel super. Het was super gezellig, en het eten was ook zo lekker.

Nu is het al bijna Kerst :) zaterdag ga ik lekker kerst inkopen doen in Eugene (daar haalden Mark en Melanie mij ook van het vliegveld).
Ik kan haast niet wacht voor Kerst. School gaat ook super goed. Voor elke klas hebben ze een cijfertelling, en van de juniors (ik dus) sta ik 13e van de 116, dat is dus super goed :) :) en ik hoef er haast helemaal niks voor te doen XD XD.

IK HEB MIJN EERSTE SINTERKLAAS GEMIST :( :( XD XD

• 07 December 2012 - 14:57

K.Huls:

Beste Suna,

Je mail ontvangen, het doet ons bijzonder veel plezier dat je het naar de zin hebt,.
    Wij hebben vorige week een pale verzonden, alvast voor de kerst'
    Als je het ontvangen hebt, en het je n de zinis geef het dan even aan
    je moeder door'
    Alvast prettige kerstdagen en de groeten van oma en opa.

• 07 December 2012 - 23:23

Suna Huls:

dankjewel opa en oma :)

• 24 December 2012 - 11:44

K.huls:

Beste American girl,

Bedankt voor je prachtige verslag en foto,s.
    Zoals we vernomen hebben is ons presentje voor de kerst goed
    over gekomen,alleen jammer dat de worsten verdwenen waren, want
    hier wilden we je gastouder mee verrassen, we zullen nog wel
    weer een nieuwe poging wagen.
    Beste Suun we wensen louwje gastouder prettige dagen, en een
    beter weer dan bij ons ( regen en een hoge themperatuur.

groeten en veel liefs van Oma en Opa