Super weekend - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu Super weekend - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu

Super weekend

Door: suna huls

Blijf op de hoogte en volg Suna

12 November 2012 | Verenigde Staten, Roseburg

Deze week was echt een super weekend.

Vrijdag zou ik voor het eerst Melanies oma ontmoeten omdat het haar verjaardag was, ze werd 89. Ze woont in Klamath Falls in een verzorgingstehuis, dat is 3 en een half uur vanaf Roseburg. We gingen om 8:00 weg en waren daar om 12:00, we deden er langer over omdat er een stuk was waar heel was sneeuw lag. JA SNEEUW :). Het was best een heel eng stuk, vooral toen we voorbij een ongeluk kwamen, een auto lag op zijn kop in de berm, waarschijnlijk is de inzittende dood. Daarom gingen we eerder weg bij oma om voor het donker die berg over te zijn, we hebben het overleefd en zijn veilig thuis gekomen. Maar verder met het leuke stuk. :)
We hadden afgesproken voor lunch met haar tante en haar man en natuurlijk oma. Melanies oma wist niet dat we zouden komen dus ze was heel erg blij en verrast (Melanie is haar enige kleinkind). Ze vond het super leuk dat ze mij eindelijk kon ontmoeten, ze vroeg me allemaal leuke vragen en was heel er geïnteresseerd. Na de lunch gingen we naar haar appartement, ik zou daar bijna willen wonen: ze hebben een spa, bioscoop, sportschool, mooi kamers, ontbijt, lunch en avond eten en allerlei leuke activiteiten. Oma heeft een hele leuke en drukke chiwawa die op mij heeft geplast ( niet expres ) XD. We hebben heel lang gepraat en het was super gezellig. Aan het einde van de middag hadden ze nog een herdenking voor alle soldaten van alle oorlogen, dat doen ze ieder jaar dat is hier een nationale feestdag. Veterans Day.

Zaterdag hebben we niet zo veel gedaan alleen in de avond hadden we een vergadering met de club, de paardrijd club (het klink echt heel kinderachtig in het Nederlands XD). Het ging over hoe we het volgend jaar met de wedstrijden gingen doen, er was een groot gevecht als we het in plaats van zondag op zaterdag konden doen. Gelukkig was het 28 tegen 21 en blijf het op zondag omdat heel veel mensen op zaterdag moeten werken. Nu kan ik gelukkig met Mark en Melanie naar wedstrijden. Na alle plannen te hebben besproken gingen we verder met de prijsuitreiking, wie zou de belt buckle winnen. Mark heeft hem gewonnen, ben super trots op hem.

Zondag was een super dag. We hebben de in de ochtend lekker helemaal niks gedaan en in in de middag zijn we gaan bowlen, ik heb dik verloren :(. Het was super gezellig. Mark en Melanie zijn echt super goed in bowlen, ik heb nog nooit iemand zo veel strikes zien gooien. Ik werd wel steeds beter, maar helaas geen strike. Na het bowlen heb ik Mark en Melanie mee uit eten genomen, we gingen naar Red Robin (burger place). Het was eigenlijk heel erg lekker. Ik zou ze graag eens mee nemen naar een echt restaurant, maar die zijn hier helaas niet. Ik heb nog nooit zoveel fastfood restaurants in mijn leven gezien. Ze zeggen wel om elke hoek heb je er 1 maar dat is niet waar, het is om elke hoek heb je er wel meer dan 3. We hebben zelfs een hele fastfood straat.
Het was echt een super weekend. En morgen ga ik naar een optocht voor Veterans Day.

  • 12 November 2012 - 20:01

    K. Huls:

    Beste lady,

    Het vorige berichtje is niet goed uit de verf gekomen.
    Wij zijn bezonder blij dat we toch van je belevenissen op
    de hoogte kunnen blijven.
    We kijken iedere keer met veel belangstelling over
    je belevenissen in het grote amerike.
    Wat fijn dat je op zo,n bijzonder adres terecht bent gekomen.
    Nu beste meid we zullen de knakworsten goed bewaren die
    je toch zo graag luste.
    Groeten van Oma en Opa .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Roseburg

Een reis naar Roseburg in Oregon

Ik ga 10 maanden naar Amerika :) :)

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Weer thuis

09 Juni 2013

Crater lake and more

05 Juni 2013

Graduation

23 Mei 2013

Turkey hunting

14 Mei 2013

Prom
Suna

Welkom op mijn waarbenjij.nu pagina Hier hou ik de komende 10 maanden mijn gebeurtenissen in Amerika bij. Hier kun je alles lezen wat ik doe en wat ik allemaal mee maak. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn verslagen lezen. groetjes Suna.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 15089

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 22 Juni 2013

Een reis naar Roseburg in Oregon

Landen bezocht: