Puber in Amerika - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu Puber in Amerika - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu

Puber in Amerika

Door: suna huls

Blijf op de hoogte en volg Suna

02 November 2012 | Verenigde Staten, Roseburg

Hey allemaal!
Ja ik weet het, het is al een hele tijd geleden dat ik weer eens wat geschreven heb. Sorry :(. Ik heb het hartstikke naar mijn zin hiero :). Ik vind school zelfs super leuk. Ik heb weer heel wat mee gemaakt dat ik jullie gaan vertellen.

Homecoming dance.
Ik vertelde jullie over de homecoming week, maar ik heb jullie nog niks verteld over homecoming dance. Ik vertelde jullie dat ik met Shai zou gaan maar die plannen waren veranderd (ik zag haar nooit meer),daarom had ik gekozen om met Courtney, Mary, Courtney 2 en 2 andere meisjes naar homecoming dance te gaan. Courtney is nu mijn vriendin. Het was super leuk, voor het eerst in mijn leven heb ik 3 uur achter elkaar gedanst XD. Voor homecoming dance zijn we nog naar een Mexicaans restaurant geweest, dat was heel lekker. Homecoming dance begon om 20:00 en eindigde om 23:00. Voor mij was het net een tienerdisco die je op de camping vind, maar het dansen dat ze doen vind ik niet zo heel erg leuk, ze deden alleen maar aan schuren echt heel ranzig. Ik heb ook heel duidelijk gezegd dat ik dat niet ga doen. Maar het was een geslaagde avond :).

Uit eten in een casino.
Ik wou Mark en Melanie mee uit eten nemen, maar wist niet waar, gelukkig wisten zij wel wat. Het Casino. Ik dacht dat is gewoon een naam voor een restaurant, maar nee hoor het is een echt casino ( je moet 21 zijn om een casino binnen te mogen). Het rare was ik kon zo naar binnen lopen geen beveiliging niks. Wij lopen naar binnen, is Mark weg, zat meneer lekker een biertje te drinken aan de bar XD. Het restaurant was een lopend buffet, maar het was zo lekker allemaal eten uit verschillende landen. En de toetjes! WOW! En we zagen ook nog een paar manwijven een show geven XD.

Eerste show.
Zaterdag 27 oktober had ik mijn eerste echt paardrijdshow. Ik was heel erg zenuwachtig. Ik had showmanship, spel en Engels. Voor showmanship werd ik 2de, super blij, voor engels heb ik 3de, 4de en 5de en voor het spel 5de. Ik moest er om 6:00 uit en we kwamen thuis om 18:00 dus een lekkere lange dag :) maar het was super leuk. Ik heb ook nog een drinkbeker en een tegoedkaart van Dutch Bros gewonnen :) ja Dutch Bros, daar kun je allerlei drinken halen en het is opgericht door 2 Nederlandse broers super vet.

Halloween.
Woensdag 31 oktober was het dan eindelijk hallween. Veel mensen gingen verkleed naar school en sommige zagen de kans om in hun pyjama naar school te gaan (luilakken). Na school heeft mark mij opgehaald en hebben we een pompoen gekocht, die heb ik thuis lekker uitgehold en eng gemaakt :). Het is echt super om te doen. Later die avond ging ik met Abigail trick or treaten. Het lijkt op 11 november maar leuker de straten zijn versierd, je gaat zelf versierd en je hoeft niet zo'n dom liedje te zingen over koeien met starten en meisjes met rokjes dat totaal nergens op slaat. XD XD. En in plaats van 1 snoepje krijg je een hand vol dus ik heb lekker veel snoep :).

School.
School is echt super leuk. Op school hebben we een organisatie voor gehandicapten, ze krijgen speciaal onderwijs en elke woensdag hebben kinderen die mee willen doen lunch met ze, ik doe ook mee :). Verder heb ik elke dag lunch met Courtney en andere mensjes :). Ik heb goede cijfers dus alles gaat goed.

• 03 November 2012 - 08:17

Marcel, Yvonne En Ayla:

Ziet er weer super uit! De verhalen ook ;)
    Heel veel plezier daar!

Groetjes ons