De laatste puntjes op de I. - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Suna Huls - WaarBenJij.nu De laatste puntjes op de I. - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Suna Huls - WaarBenJij.nu

De laatste puntjes op de I.

Blijf op de hoogte en volg Suna

16 Augustus 2012 | Nederland, Zuidwolde

Help, MAM! mijn koffer kan niet dicht! Zo klonk het ongeveer toen we voor het eerst gingen kijken of alles wel mee kon, je raad het al niet dus. Toen kwamen we op het idee om mijn kleren vacuüm zuigen. Goed idee want ik heb nu zelfs ruimte over :). Toen alles paste gingen we kijken hoe zwaar mijn koffer eigenlijk was, ik mag maar 23 kilo mee. Helaas was mijn koffer 27 kilo. Alweer de koffer open doen en kijken wat er uit moest, de cadeautjes konden voor een deel in mijn handbagage, maar wat doen we met de 3 dikke wintertruien,paard-rijlaarzen, boek en lenzen vloeistof? Die konden ook niet mee want ze wogen samen een paar kilo. Die hebben we maar opgestuurd, in een doos die tot de nok toe vol zit. Gelukkig is mijn koffer klaar, nog een paar kleine dingen mee en dan dinsdag naar New York. :)

Natuurlijk heb ik ook veel cadeautjes gekocht. Van die typische Nederlandse dingetjes.

Deze week heb ik ook mijn vliegtickets gekregen. Mijn vlucht naar New York duurt 8 uur en 35 min. In New York heb ik een kamp, daar gaan we alle hoogtepunten van New York bekijken.
Mijn vlucht naar mijn gastgezin is een stuk minder relaxed ik moet 2 keer overstappen, maar het makkelijke is als ik uit stap dan ben ik al direct in de hal waar ik moet overstappen dus zoeken hoef ik niet :).
Dit is mijn reisschema.

21-8-2012
Schiphol (AMS) Newark (EWR) DL603
13:05 15:40
Duurt 8 en 55 min.

La Guardia (LGA) Minneapolis (MSP) DL2219
11:36 13:45
Duurt 3 uur en 9 min.
Tijd om over te stappen 40 min.

Minneapolis (MSP) Salt Lake City (SLC) DL2029
14:25 16:15
Duurt 2 uur en 50 min.
Tijd om over te stappen 3 uur en 45 min.

Salt Lake City (SLC) Eugene (EUG) DL4752
20:00 20:55
Duurt 1 uur en 55 min.

• 20 Augustus 2012 - 20:08

Marcel, Yvonne & Ayla:

Hoi Suna, nogmaals heel veel plezier en succes in Amerika en we zien je verhalen wel op dit forum!!!

Groetjes!!!