Eindelijk :) - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu Eindelijk :) - Reisverslag uit Roseburg, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu

Eindelijk :)

Blijf op de hoogte en volg Suna

30 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Roseburg

New York.

Ik had natuurlijk heel veel zin om naar Amerika te gaan, maar afscheid nemen van mijn ouders was heel moeilijk. Ik geef gewoon toe er werd veel gehuild. Het realiseren dat ik mijn ouders 10 maand niet meer kan vast houden is best moeilijk, maar thank god is het internet uit gevonden ;). Ik facetime veel met mijn ouders en Yael.

Ik vloog om 15:05 naar New York. Het duurde even voordat we in het vliegtuig zaten. We hadden de gate snel gevonden, dat was niet het probleem. Maar voordat we eindelijk konden zitten en wachten voor het vliegtuig duurde even. Eerst werden we ondervraagt, wat ga je daar doen, wat voor werk doen je ouders, heb je je koffer zelf ingepakt, enz. Daarna moesten onze koffers door de scan, dat is heel normaal, maar wat wel nieuw was, was dat wij door een scan moesten die je hele lichaam onderzoek of je iets op je lijf had verstopt. Toen dat eindelijk achter de rug was moesten we nog vragen om stoelen, ze hadden het vliegtuig te vol geboekt. Op het aller laatste moment hadden we allemaal een ticket en konden we naar New York.

In het vliegtuig kregen we 2 papieren die we moesten invullen met de domste vragen. Ik snapte er niet ze veel van, gelukkig zat er een hele aardige Amerikaan naast mij die mij hielp met invullen. Na meer dan acht uur in het vliegtuig te hebben gezeten was ik heel blij dat ik vaste grond onder mijn voeten had. Ik dacht, uit het vliegtuig koffers pakken en naar het hotel, not! Eerst moesten we heel lang in de rij staan om gecontroleerd te worden of je papieren kloppen die je in het vliegtuig had ingevuld en of je wel bent wie je zegt te zijn. Doordat het zo lang duurde waren onze koffers al ergens anders neergezet. Eindelijk na een paar uur konden we toch eindelijk naar ons hotel.

Die avond kregen we een tour door New York, het was super mooi want we reden in het donker. Het is nooit donker in New York! :)
Slapen ging moeilijk, ik ben hier nu voor 8 dagen en ik heb alleen gisteren goed door geslapen, een jetlag heeft tijd nodig. We hebben veel gezien in NY zoals: het Vrijheidsbeeld, time square, central park, enz. Het was geweldig. Er was een schietpartij bij een gebouw waar wij een paar honderd meter vanaf waren, we dachten wat een boel politie waar is dat voor? Dat antwoord kregen we de volgende morgen, we schrokken allemaal heel erg. Ik vertrok zaterdag 25 augustus om 11:30 naar Minneapolis om daarna door te vliegen naar Salt lake city om vervolgens naar Eugene te gaan, daar zouden Melanie en Mark mij ophalen.

Ik lag om 23:00 in bed. De volgende ochtend moest ik er om 6:00 uur uit, want we hadden een gaming show ( ik koos er zelf voor om mee te gaan). Ik ben nu een paar dagen bij Melanie en Mark en het is geweldig. Ik heb al veel paardgereden, biggetjes gevoerd, rond gereden en geshopt :). Mark is echt gewoon gestoord, mijn lachspieren worden heel erg getraind XD en Melanie is zo lief ze wil alleen maar dat ik veilig ben en heel veel lol heb.

Melanie en Mark hebben 2 honden Cruizer en Pumba, die mij elke ochtend wakker maken :) het zijn schatjes. Ze hebben 2 paarden Gold en Remedy, met gold had ik op de eerste dag al een hele goede band :) daarom ga ik hem ook rijden :) en een kat JC die wel graag geaaid wil worden maar mij nog ziet als een vreemde. Vandaag heb ik voor het eerst mijn school gezien het ziet er super uit. Alle leraren waren heel aardig en geïnteresseerd. Mijn vakken zijn: Engels, geschiedenis, biologie, wiskunde, koken, tekenen en hout bewerking :)

  • 30 Augustus 2012 - 08:55

    Yvonne, Marcel & Ayla:

    Hey Suna,

    Wat een mooie verhalen alweer! Je zit geloof ik wel op een mooi plekkie bij Mark en Melanie. Wanneer begin je met school dan? Heel veel plezier daar!

    Groetjes!

  • 30 Augustus 2012 - 12:07

    Klaas En Jenny Huls:

    Lieve cowgirl,

    Je bericht prima ontvangen. Het doet ons bijzonder veel plezier dat het je
    het goed getroffen hebt bij deze lieve mensen.
    De foto,s zijn goed gelukt en geven eenklein beeld van Amerika.
    We houden het verslag van je belevenissen goed bij.
    Veel geluk lieve cowgirl.


    groetjes en een dikke pakkert va Oma en Opa.

  • 30 Augustus 2012 - 17:15

    Suna Huls:

    mijn school begint woensdag. ik heb 4 dagen in de week school ghanagan. van 7:15 tot ????

    dankjewel opa en oma. het is echt super hier hoor :)

  • 26 September 2012 - 21:13

    Eduard Botter:

    Hei suna,

    Mooi verslag.
    Hier is ook alles weer begonen, we zijn op werkweek naar Brussel geweest en anderen naar de Ardennen, Munster, Schoorl en Parijs. En binnenkort heb ik mijn eerste klasseactiviteit, we gaan een dropping houden. Hoe is de wiskunde daar? Ben wel benieuwd of het overeenkomt met hoe wij het geven. Goede tijd gewenst. Eduard Botter

  • 28 September 2012 - 04:28

    Suna Huls:

    dankjewel mr. botter :) leuk leuk leuk :) ik heb volgende maand homecoming :) :) wiskunde is veel makkelijker ik heb gekozen voor algebra 2, we leren dus heel veel maar alleen algebra :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Roseburg

Een reis naar Roseburg in Oregon

Ik ga 10 maanden naar Amerika :) :)

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Weer thuis

09 Juni 2013

Crater lake and more

05 Juni 2013

Graduation

23 Mei 2013

Turkey hunting

14 Mei 2013

Prom
Suna

Welkom op mijn waarbenjij.nu pagina Hier hou ik de komende 10 maanden mijn gebeurtenissen in Amerika bij. Hier kun je alles lezen wat ik doe en wat ik allemaal mee maak. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn verslagen lezen. groetjes Suna.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 15114

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 22 Juni 2013

Een reis naar Roseburg in Oregon

Landen bezocht: