Klaar maken voor de grote reis. - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Suna Huls - WaarBenJij.nu Klaar maken voor de grote reis. - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Suna Huls - WaarBenJij.nu

Klaar maken voor de grote reis.

Door: Suna Huls

Blijf op de hoogte en volg Suna

07 Juli 2012 | Nederland, Zuidwolde

In december was mijn aanmelding eindelijk rond, opsturen en wachten op antwoord als ik aangenomen zou worden. Er kwam bericht dat ik een gesprek zou hebben met een mevrouw die voor INTO werkte, zij zou bepalen of ik naar Amerika mocht of niet. Het was best spannend vooral het stuk waarin ik Engels moest spreken, maar gelukkig was alles goed en werd ik aangenomen :) helemaal blij natuurlijk.

In de meivakantie gingen we lekker naar Kreta om lekker van de zon te genieten. Ik was lekker aan het zwemmen met mijn zusje Yael toen mama opeens een mail binnen kreeg van INTO! Waarin stond of ik al goed nieuws hadden gekregen. Omdat ik niet kon wachten om de brief thuis open te maken, vroeg mama of ze de brief ook konden opsturen. En ja hoor daar was mijn plaatsing! Natuurlijk gingen we direct kijken waar ik terecht zou komen, en het had niet beter gekund. ( Roseburg Oregon)

Mijn gastgezin bestaat uit het gezin Underwood met een moeder Melanie, vader Mark, twee honden Pumba en Cruizer en twee paarden Gold en Remedy. Melanie en Mark gaan mij leren westernrijden en ik zou ze dan leren hoe ze dressuur moeten rijden :) Ik word helemaal het cowboy leven in gegooid: rodeo's , westerns wedstrijden en van alles en nog wat.
Mijn school bestaat uit ongeveer 500 leerlingen, lekker klein dus. Ik begin om 7:15 (lekker vroeg) tot 15:30, het is wel lang maar ik hoef maar 4 dagen in de week naar school :D. Ik word waarschijnlijk een junior, dat is hier de derde klas.

maandag 25 juni naar de Amerikaanse ambassade geweest om mijn visum aan te vragen. Wat werd ik zenuwachtig van die bewakers zeg. Maar alles ging goed en mijn visum is binnen, nu kan ik echt naar Amerika! Mama en ik zijn al lekker spullen aan het kopen voor in Amerika. Met nu nog 45 dagen te gaan hebben we nog alle tijd om boodschappen te doen. Maar eerst nog even lekker genieten in Nederland.

  • 10 Juli 2012 - 10:48

    Eduard Botter:

    Mooie foto. Daar heb ik ook nog een aandeel in. Succes, ik zal je van tijd tot tijd volgen.

  • 15 Juli 2012 - 19:35

    Demi:

    Zo gaaf suna zo gaaf!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuidwolde

Een reis naar Roseburg in Oregon

Ik ga 10 maanden naar Amerika :) :)

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Weer thuis

09 Juni 2013

Crater lake and more

05 Juni 2013

Graduation

23 Mei 2013

Turkey hunting

14 Mei 2013

Prom
Suna

Welkom op mijn waarbenjij.nu pagina Hier hou ik de komende 10 maanden mijn gebeurtenissen in Amerika bij. Hier kun je alles lezen wat ik doe en wat ik allemaal mee maak. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn verslagen lezen. groetjes Suna.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 15109

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 22 Juni 2013

Een reis naar Roseburg in Oregon

Landen bezocht: