Prom - Reisverslag uit Lookingglass, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu Prom - Reisverslag uit Lookingglass, Verenigde Staten van Suna Huls - WaarBenJij.nu

Prom

Door: suna huls

Blijf op de hoogte en volg Suna

14 Mei 2013 | Verenigde Staten, Lookingglass

11 mei was het dan zo ver Prom night! Courtney en ik hadden al veel plannen gemaakt en we konden haast niet wachten. Ik had een kappersafspraak met Courtney om 4 uur, maar dat werd half 5 omdat de kapper nog niet klaar was met een klant. I wou graag opgestoken haar met veel krullen, het duurde een uur voordat mijn haar eindelijk klaar was. Het was al half 6 we moesten dus opschieten want we gingen om 7 uur uiteten in een Mexicaans restaurant. Gelukkig duurde Courtney's haar niet zo lang en konden we rond 6 uur naar Courtney's huis om ons klaar te maken. Jurk aan, make-up en we waren klaar om te gaan. Eerst natuurlijk foto's maken.

Het Mexicaanse eten is hier geweldig! Ik had al een plan bedacht dat ik 4 Mexicanen mee zou nemen zodat ze een restaurant konden beginnen. Ik had een burrito met gehakt en naast de burrito had ik heerlijke bruine bonen en Spaanse rijst.

Rond 8 uur verlieten we het restaurant en gingen naar Prom. We hadden geen vervoer daarom moesten we lopen. Normaal loop je niet naar Prom daarom schaamden Courtney, haar date Brandon en Kendal zich vreselijk, mij maakte het helemaal niets uit. We namen een hele omweg zodat niemand ons zou zien, ik heb zo veel gelachen ze konden maar niet stoppen met zeuren.

Eindelijk binnen vond ik Jessica en Melany (ook goede vrienden van mij) en we hebben samen de hele avond gedanst. Ik kreeg heel veel verbaasde blikken en complimenten, ze hadden mij nog nooit in een jurk gezien en ze vonden het helemaal geweldig. SUNA IN EEN JURK! WHAT!! Prom is niet zo veel verschillend dan Homecoming, het enige verschil is de jurken die zijn nu lang in plaats van kort. Het voelde natuurlijk wel specialer omdat het Prom is.

Toen we weg gingen kreeg iedereen een wijn glas met de tekst "DHS Prom 2013" en was gevuld met chocola.(ze zeiden dat het een waterglas was maar wij wisten wel beter. Ze zeiden dat omdat de school niet verkeerd wil overkomen, veel ouders zeuren vaak over kleine dingen)

Ik had een geweldige avond, eentje die ik niet snel zou vergeten.
Nog maar 33 dagen te gaan, wat gaat dat toch hard. Ik ben er ook wel klaar voor hoor ;).

Veel van jullie weten al dat ik bezig ben met "Turkey hunting" (jagen op kalkoenen). Ik ben nu al 3 weken bezig om een kalkoen te schieten, maar helaas nog geen geluk. Daarom heb ik er nog niet een verslag over geschreven. Omdat het met de pijl en boog niet lukt gaan we het nu met een "shotgun" (jachtgeweer) proberen. Ik heb het op zondag geprobeerd en dat is toch wel wat anders. Wat een geluid komt uit dat ding, gelukkig draag ik oordbeschermers. En de "kickback" (terugslag) is best wel groot. Ik hield het niet perfect vast en daarom heb ik een blauwe plek en een stijve arm. Ik moet gewoon wat meer oefenen en dat komt het helemaal goed.

  • 14 Mei 2013 - 07:16

    Anneke:

    Hallo Suna,

    Wat heb je het weer prachtig verwoord, mooi verslag hoor!
    En wat heb je het daar nog leuk. Sjonge wat zie je er mooi uit, inderdaad heb jou ook nog nooit in een jurk gezien. Maar het staat je goed. Nog maar zo kort ben je daar? Kan me voorstellen dat je alles daar wel een keertje gezien hebt. Nou nog een klein maandje en dan mag je mij lastig vallen :(

    Groetjes en tot gauw
    Anneke

  • 14 Mei 2013 - 13:57

    K.huls:


    Hallo grote vriend,


    Het was weer een perfect verslag van een voor jou een bijzondere belevenis.
    Fijn dat je al zoveel vriend(innen) op gedaan hebt. Wij (opa en oma ) leven
    geweldig met je mee, maar we vinden het tocj heel prettig je weer in ons
    dorp terug te zien. Helaas zijn we hoogst waarschijnlijk net enige dagen
    met vakantie ( wij hebben namelijk een korte vakantie naar polen gepland ).
    Wij zien je dan pas enige dagen later.
    Nu ik dit stukje type is oma bezig voorbereidingen te maken voor haar verjaardag-
    feestje ze is n.l vandaag jarig ( 76 jaar jong ).
    Nu leuke dame in je lange jurk geniet de laatste maand nog maar volop van je
    verblijf aan de andere kant van de oceaan.

    Een extra dikke knuffel van de jarig, en ook één van opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lookingglass

Een reis naar Roseburg in Oregon

Ik ga 10 maanden naar Amerika :) :)

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Weer thuis

09 Juni 2013

Crater lake and more

05 Juni 2013

Graduation

23 Mei 2013

Turkey hunting

14 Mei 2013

Prom
Suna

Welkom op mijn waarbenjij.nu pagina Hier hou ik de komende 10 maanden mijn gebeurtenissen in Amerika bij. Hier kun je alles lezen wat ik doe en wat ik allemaal mee maak. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn verslagen lezen. groetjes Suna.

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 15087

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 22 Juni 2013

Een reis naar Roseburg in Oregon

Landen bezocht: